Friday 24 August 2012

HANTARAN

 SORY SEMUA SEKARANG NI BZ DENGAN MAJLIS KAWIN SEPUPU SAYA HUHUHUHU
HARI NI SAYA UPDATE PASAL HANTARAN YANG SAYA BUAT SENDIRI


Al-quran  
diserikan dengan sedikit reben dan bunga- bungaan 


rantai 
ringkas jer tapi cantik 


maskawin 
dengan gubahan seakan-akan bunga ros 
cantik dan menarik


kain sembahyang perempuan 
gubahan seakan2 kerusi yang mempunyai kipas di belakang nya


minyak wangi 
ringkas sangat saya buat tapi boleh lah cantik jugak kan hehhe



update 5 dulan jer dulu nanti selebihnya saya update minggu depan 
sekali dengan vidio ukiran labu yang saya janjikan sebelum ni 



untuk tempahan hantaran maupun ukiran buah sila hubungi 
MUHAMAD AZHAR BIN ABD RAHMAN 

011-29205234

atau emelkan ke 

zha_azhar00@yahoo.com 

No comments:

Post a Comment